Zajęcia z języka angielskiego w roku szkolnym 2020/2021 w naszej grupie będą odbywały się w pierwszym tygodniu w poniedziałki od 13.00 do 13.30 oraz w środy od 12.00 do 12.30, a także w drugim tygodniu w środy od 12.00 do 12.30 oraz  piątki od 12.00 do 12.30.
1.WRZESIEŃ

– zasady w sali
– wspomnienia z wakacji
– przybory szkolne ( długopis, ołówek, nożyczki, plecak, gumka, piórnik, linijka)
– przedstawianie się
-piosenki: „Hello, how are you?”, „Hello, hello! Can you clap your hands?”
– wierszyk: “Hello, hello”

  1. PAŹDZIERNIK
    – kolory (żółty, zielony, niebieski, czerwony, pomarańczowy, fioletowy, szary, czarny, biały, brązowy, różowy)
    – emocje (pytanie: „How are you today?” smutny, szczęśliwy, zły, spokojny, zmęczony, bojący się, kochany)
    – Halloween
    – piosenki: „How are you?”, „Halloween song”
    – zabawa paluszkowa: „Colours”
    – opowiadanie: „The colour monster”

    3. LISTOPAD
    – przeciwieństwa (duży- mały, czysty- brudny, gorący- zimny, ciemny- jasny, szybki- wolny)
    – ubrania (podział na ubrania zimowe i letnie)
    – pogoda (pytanie: How’s the weather today?” śnieg, słońce, chmury, wiatr, deszcz)
    – piosenki: „Get dressed for the day”, „Open shut them”

  2. GRUDZIEŃ
    – sporty zimowe (hokej, saneczkarstwo, jazda na nartach, jazda na łyżwach, jazda na snowboardzie)
    – Boże Narodzenie (choinka, ozdoby świąteczne, laska cukrowa, skarpeta świąteczna, prezenty, renifer, Święty Mikołaj)
    – piosenki: „Snow is falling”, „We wish you a merry christmas”
    – opowiadanie: „Happy Christmas Boris!”
  3. STYCZEŃ
    – zima (bałwan, płatek śniegu, śnieg, zima, kula śniegowa)
    – kształty (koło, trójkąt, gwiazda, prostokąt, serce, kwadrat)
    – piosenki: „Winter hokey pokey”
    – opowiadanie: „Little snowflake”
    – zabawa paluszkowa: „Shapes
  4. LUTY
    – jedzenie (warzywa, owoce, ser żółty, kurczak, pizza, słodycze, kiełbasa)
    – zwierzęta zamieszkujące bieguny (pingwin, orka, wieloryb, niedźwiedź polarny, lis, mors)
    – zabawa ruchowa „London bridge”
    – piosenki: „Banana”
  5. MARZEC
    – hobby (jazda na rowerze, gra na instrumentach, gra w piłkę, słuchanie muzyki, malowanie)
    – Wielkanoc (zajączek, pisanki, koszyk, kurczaczek, gniazdo, poszukiwanie jajek)
    – St. Patrick’s Day
    – piosenki: „Easter bunny dance” , „I’m a Little Leprechaun”
    – historia Świętego Patryka
  6. KWIECIEŃ
    – zwierzęta na łące (żaba, motyl, pająk, pszczoła, biedronka, konik polny, chrząszcz, gąsienica, konik polny, mysz)
    – zabawa paluszkowa: „Ladybug”
    – piosenki: „Bug’n roll”, „Excercise song”
    – historyjka obrazkowa „Over in the meadow”
  7. MAJ
    – w mieście (policja, szpital, biblioteka, szkoła, hotel, park, restauracja, sklep)
    – pojazdy (samochód, samolot, statek, taksówka, radiowóz, karetka, straż pożarna, helikopter, pociąg)
    – piosenki: „Let’s be planes”, „Where are you going?”
    – opowiadanie „In my Town”
  8. CZERWIEC
    – zwierzęta egzotyczne (słoń, żyrafa, małpa, lew, kangur, wąż, goryl, papuga)
    – pod wodą(morze, żółw, krab, meduza, rekin, ośmiornica, ryba, delfin)
    – piosenki: „We’re going to the ZOO”, „Baby shark”
    – zabawa paluszkowa: „In the jungle”
    1.  

      Plan pracy opracowany w oparciu o Program wychowania przedszkolnego  Wydawnictwa MAC  „Wokół przedszkola” oraz platformę Super Simple Learning.

    Kategorie: Grupa 5

    Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

    Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

    Zamknij