- Tajemnice świata
– zapoznanie z obrazem graficznym litery W, w
– dokonywanie analizy i syntezy sylabowej oraz głoskowej wyrazów
– stwarzanie możliwości do podejmowania aktywności związanej z czytaniem
– rozwijanie zainteresowań poznawczych dzieci, ciekawości świata
– rozwijanie percepcji słuchowej przez identyfikowanie dźwięków
– uświadamianie korzyści i niebezpieczeństw związanych z korzystania z zasobów internetowych
– rozwijanie biernego i czynnego słownika dzieci o pojęcia: sieć internetowa, wynalazca. - Nadchodzi wiosna
– rozwijanie biernego i czynnego słownika dzieci o pojęcia dotyczące wartości: duma z pracy
– kształtowanie właściwych postaw dzieci, takich jak ciekawość poznawcza, otwartość, chęć zadawania pytań, szacunek do pracy innych, radość z efektów własnej pracy
– zapoznanie z obrazem graficznym litery C, c
– dokonywanie analizy i syntezy sylabowej oraz głoskowej wyrazów
– zapoznanie z obrazem graficznym cyfry 8
– doskonalenie umiejętności przeliczania, dodawania i odejmowania na konkretach - Wiosna tuż- tuż
– zapoznanie ze znakiem minus, doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania
– zapoznanie z obrazem graficznym litery J,j
– rozwijanie koordynacji wzrokowo- słuchowo- ruchowej,
– aktywne uczestniczenie w zabawach tanecznych
– kształtowanie umiejętności współpracy w zespole, dochodzenia do kompromisu - Święta, święta, biją dzwony
– poznanie figury geometrycznej- owalu
– stwarzanie okazji do mierzenia, przeliczania, kodowania podczas układania i tworzenia gry
– rozwijanie umiejętności muzycznych i wokalnych
– rozwijanie biernego i czynnego słownika dzieci o pojęcia dotyczące wartości: tradycja
– kształtowanie postaw patriotycznych poprzez uświadomienie znaczenia tradycji dla świadomości narodowej – poznanie tradycji Dolnego Śląska
– doskonalenie sprawności ruchowej - Wielkanoc
– utrwalenie informacji dotyczących Świąt Wielkanocnych
– kształtowanie postaw prorodzinnych
– rozwijanie wrażliwości słuchowej dzieci
– stwarzanie możliwości podejmowania aktywności muzycznej – gra na instrumentach, improwizowanie ruchem, dźwiękiem
– rozwijanie sprawności grafomotorycznej